sexta-feira, 10 de março de 2023

ʻO ka paionia Brazil mua ma ka USAF

ʻO ka paionia Brazil mua ma ka USAF

ʻO ka mokulele ukana ʻo EMBRAER KC 390 Millenium mai Pasila mai paha ka mokulele mua i hana ʻia ma waho o ka US e lilo i ʻāpana o ka hōʻiliʻili waiwai o ka USAF no ka manawa mua.
Ma hope o ke Kānāwai Kūʻai ʻAmelika, he kānāwai federal e pāpā ana i ka lawe ʻana mai o nā mea kaua e ka USA, akā ma hope o ka nalowale ʻana o ʻelua mau hiʻohiʻona o F35 i ka hoʻoulu ʻana i ka lewa, pōʻino a make no ka mokulele i hāʻule i ka hana hoʻoulu ʻana i ka lewa i lawe ʻia e ka Lockheed C130 Hércules me nā propellers ʻaʻole lawa ka wikiwiki e hoʻomau i nā hiʻohiʻona jet F35 Lightning II a hiki i ka wikiwiki kiʻekiʻe ke hoʻololi i ke kākoʻo o ka model F35B i ʻoi aku ka liʻiliʻi o nā ʻēheu ma mua o nā hiʻohiʻona F35A a me F35C, ʻaʻole i hoʻomanaʻo nā mea ʻenekinia i ka 1958 lentércules kahiko. a hoʻopiha ʻia me nā kickbacks e koi ai i nā aupuni kolohe e hoʻopiha i ka poʻe kuleana ʻo Wall Street me ka hauʻoli me ka loaʻa ʻana o ka ʻoihana mokulele koa nui loa o ka honua i kēia lā, kahi hui o nā mea ʻenekinia hewa a me ka mākaukau ʻole a me nā polokalamu o F35 source code hiki ʻole ke hoʻoponopono i nā hemahema hānau 876 o ka ʻO F35 Stealth fighter project e pani ana i ka F22 Eagle i hāʻule i manaʻo ʻia he 700. i ka USAF akā ua kū i nā ʻāpana 186 i hāʻawi ʻia a hiki i ka hoʻopau ʻana i hoʻoholo ʻia e ka US Congress, me nā lobbying a me nā kipe i hoʻokō ʻia ka pōʻino no ka papahana o ka mea hakakā maikaʻi loa ma ka honua, kahi hemahema o Lockheed, e like me ka Pentagon .


Roberto da Silva Rocha, professor universitário e cientista político

Nenhum comentário: