quinta-feira, 30 de junho de 2022

ʻO ka hopena o nā mea makemakika, nā ʻenekinia a me nā kauka lapaʻau

ʻO Roberto da Silva Rocha, ke kaukaʻi kulanui a me ka ʻepekema politika
ʻO ka hopena o nā mea makemakika, nā ʻenekinia a me nā kauka lapaʻau
Nā puke ma Amazon.com

Mālama ka uaki i ka manawa kūpono ma ka liʻiliʻi ʻelua i ka lā.

Ua haʻalele nui ʻo Brazil i ka hoʻomākaukau ʻana i nā mea makemakika, ʻenekinia, statisticians, akā maikaʻi loa ia i ka lāʻau lapaʻau a me ka ʻepekema kanaka.

ʻO ka naʻauao hana e pepehi i nā ʻenehana āpau, nā makemakika a pau, nā hana ʻenehana āpau no ka mea e mālama nā robots, a me ka naʻauao hana i ko mākou kaiāulu waiho wale i nā kānaka me nā mea āpau o ka ʻepekema o ka noʻonoʻo a me ka noʻonoʻo.

Pololei, ʻaʻole hiki i ke kanaka ke hoʻokūkū me ka polokalamu kamepiula loea no ka helu ʻana, ʻaʻole hiki i ke kanaka akamai a ikaika paha ke hoʻokūkū me ka mīkini robotic, no laila ua puka hou ʻo Brazil i mua no ka mea ʻo mākou ka hapa nui o nā psychologists. i loko o ka honua, ka hapa nui o nā kumu aʻo, nā loio e pani ʻia e ka mīkini hoʻokolokolo hoʻokolokolo artificial e hiki ke hana i kahi ʻāpana kānāwai i ʻoi aku ka maikaʻi ma mua o kekahi loio a haʻi i kahi ʻōlelo hoʻopiʻi ʻole me nā jurisprudence āpau a me nā hoʻomanaʻo āpau o nā hoʻoholo kūʻē ʻana e hana ana i ka nūpepa kānāwai ponoʻī. a me ka haʻi ʻana i nā hoʻoholo i hoʻoponopono ʻole ʻia.

ʻO ia ka lāhui hou me ka ʻole o ka hakakā ʻole, me ka hoʻoholo koke ʻana me nā kiʻi kāmela o nā hana āpau a nā kamaʻāina āpau me ka ʻole alibi me ka chip i hoʻokomo ʻia i loko o ke kino e nānā ʻia nā mea a pau i kēlā me kēia kekona o ko lākou ola holoʻokoʻa, me nā koina āpau. a me nā neʻe kālā , ʻaʻole pono ʻoe i ka ʻōnaehana hōʻaiʻē.

ʻO ka dictatorship o ka ʻenehana, i ka technopolis o ka honua technocracy.

ʻO ka hana pololei o kēlā me kēia mea maikaʻi i koi ʻia me ka ʻole o nā koena a me nā koena, nā mea a pau i hana ʻia a hana ʻia, hāʻawi ʻia e nā drones, ʻaʻohe hana kanaka.

Roberto da Silva Rocha, professor universitário e cientista político

Nenhum comentário: