domingo, 5 de junho de 2022

ʻEhā o ka nalu Brazilian ma USA

ʻO Roberto da Silva Rocha, ke kaukaʻi kulanui a me ka ʻepekema politika
ʻEhā o ka nalu Brazilian ma USA
Nā puke ma Amazon.com

Hele mai ka poʻe Pasila e like me ka tsunami i USA a lawe mai i nā hoaaloha ʻAmelika i ko lākou mau kuli me nā hana hoʻopono ʻole no kahi ʻāina ʻaʻole Anglo-Saxon, ʻāina Katolika ʻaʻole ʻōlelo Pelekania.

Haʻalele lākou i nā ʻAmelika ʻAmelika ma ko lākou mau kuli, ua komo lākou i Carnagie Hall a komo i ka Hale Keʻokeʻo, mele ʻo Frankie Sinatra ma ka ʻōlelo Pukiki a mihi ʻo Ella Fritzgerald no kona hānau ʻana ma Bahia de São Salvador, ʻo ia ka hopena o Bossa Nova avalanche, kahi. Ua lawe lākou i ka Jazz hāʻawi i ka pahu pahu i ka pana o caipirinha a i ka wā i ala ai ʻo Jonny Elf mai kona hangover, aia ʻo ia me kahi paʻi i loaʻa ma ka piano a ʻōlelo ʻo ia ma ka ʻōlelo Pelekania i kēlā mele e kani like me ka jazz me nā noho haki a me nā kuli palupalu.

ʻO ka nalu aʻe ʻo ka hoʻouka kaua ʻana o ka USA e ka poʻe Brazilian ma Formula Indy, ʻo ia ka mea kūikawā ʻAmelika ʻAmelika, ua lanakila kā mākou Rat Emmo i ʻelua mau lanakila ma Indianapolis, ʻike nā ʻAmelika ʻaʻole i kū ka poʻe hoʻokele Formula One maikaʻi loa ma ʻEulopa i ka oval 800 km. me ka hiki ole ke hoohuli i ka huila i ka akau, me ka hemo ole o ka wawae mai ka accelerator me ka ikaika g ma ka ai no elua hora pololei, e hele ana maluna o na apana o na kaa naaupo e moku ana ma ka paia o ke ala o ka make. , hele mai nei ʻo Castroneves a hoʻopaʻa i ʻekolu manawa, a hele mai ʻo Tonny Kanaã, a ʻo ka hapa Pelekane a me ka hapa Brazilian Gil de Ferran, a laila nui ka poʻe i hele mai a ʻaʻole lākou i pau i ka nalu o ka maʻi ʻōmaʻomaʻo a melemele.

ʻO ke kolu o ka nalu ʻo ia ka Brazilian JiuJutsu stranglers, ʻo ia hoʻi ka poʻe Japs i aʻo pū me ka ʻohana Grace mai ka ululāʻau Amazon, e hoʻopaʻa ana i ko lākou mau wāwae i nā kāne nui, a laila hele mai ka capoeirista, ka capoeira mai Paraná, ka nigga pāʻani i kapa ʻia "ʻO wau. e hoʻomoe iā ʻoe " Anderson Silva, a hele mai i loko o nā ʻūhini e luku ana i nā ʻAmelika i ka Octagon, ka mana piha o ka ikaika a me ka ʻenehana o nā Brazilian.

A laila hele mai ka ha o ka nalu o Brazilian i ka US, aia ma Soccer, ʻo ia ka pôpeku i pāʻani me ko lākou mau wāwae ma ka ʻāina ʻo Riggby i kapa ʻia lākou i ka pôpeku akā ua pāʻani ʻia me ko lākou mau lima a me ka nui o ka pale ʻana i nā haʻalulu a me nā mea he nui. ʻO ka hahau pupule i makemake ʻia e nā ʻAmelika akā ua hemo loa ia mai ka honua e like me ka jaboticaba ma Brazil. Me ʻeono mau hoʻokûkû honua, ʻo Brazil ka Mecca o ka pôpeku honua. ʻAʻole mākou i hoʻouna aku i kahi mea ʻē aʻe ʻo Pele wale nō i ka New York Cosmos e hāʻawi i ka pôpeku ʻEulopa i ka calibrate.

Roberto da Silva Rocha, professor universitário e cientista político

Nenhum comentário: