sexta-feira, 26 de julho de 2024

No ke aha i inaina ai na wahine i ka wahine?

No ke aha i inaina ai na wahine i ka wahine?
No nā kumu hormonal, ʻo ka hormone sex ka testosterone, ka hormone rape i hoʻopau ʻia mai ka wā o ke ana i hoʻololi ʻia e nā ʻaelike male Babylonian, ma nā wahi he nui o ka honua i hoʻololi ʻia e nā dowries, a ma ke ʻano holoʻokoʻa i hoʻololi ʻia e nā hoʻokalakupua o ka male ʻana me ka lehulehu. nā hanana, no laila, he ʻae ka hui ʻana mai ka hoa e hoʻopaʻa i ke kāne i kāna hui mau, no ka mea, ʻo ka hana hoʻokamakama he hōʻailona ia o ka hāʻawi kino ʻana o ka wahine i ke komo ʻana i kona kino ma o ka puka komo e like me ka māwae. a i ʻole ka māwae a i ʻole ka ʻoki hohonu me he mea lā he ʻeha ia mai kahi mea ʻoki ʻoi i kapa ʻia ʻo ka waha, no laila ʻo nā inoa kūpono no kēia hana ʻino e hōʻike ana i ka hoʻouka ʻana i ke kino wahine me nā inoa o:
Paʻi
E komo i loko
ʻO ka ʻawa
Piko
Hoʻonui
Hoʻokaʻawale
E hoolimalima
Kuhikuhi
E hoʻopaʻa
No ke noi
E kuhikuhi
Hohonu
Arrochar
Haʻihaʻi
Hoʻopau
E kakau inoa
Hoouka
E hoʻokō
pana
Kikeke
Pum
Hoʻopau
E hoailona
E hoʻopuni
E kau
ʻAi
Hoʻopau
Hoʻopaʻa
Hoʻopili
Crimp
Hoʻopau pua
Waihona
E luku
Pahū
Devassar
Embranar
Puddle
Hoʻokuke
E komo i loko
Pahu
E hoopiha
Hoʻopili
Huki i luna
Hoʻoemi
Jam
Loko
Cage
ʻūlū
Kīkini
Kanu
Komo
E komo
Keʻaʻa
E huna
ʻili ʻili
E holoi
Skewer
E
pale pale
wiliwili
Fincada
Haka
lāʻau lāʻau
Hoʻolulu
Hoʻopilikia
Hoʻohāhā
Paʻi mai
Hoʻohui
Instill
Hoʻokomo
Hui
Hookomo
E ae mai
E komo
Hoʻolauna
Hoʻokomo
E uhaki i loko
Hoʻokomo kālā
Kiola
Wahi
Luʻu
Mika
Piko
E hoopau
pani pani
Huna
Hana
Papara
E wili
Komo i loko
E wili
Pirocar
E kanu
e loaa
E hoopiha
Haiolelo
E hoʻopaʻa
Paʻi
e pohā
E hoʻomanaʻo
E puuhonua
Pau ka pilina
Maloo
Ka lulu
Kanu
ʻimi
Hoʻohaʻahaʻa
Nalo
Aia
Hoʻopā
E lawe
Torpedo
Kaha kiʻi
Kaʻahele
E moe
Hoʻololi
Holoi
piʻi
ʻO Varar
Leak i waho
Kipa
Koloka

ʻO kēia nā huaʻōlelo a pau i hoʻohana ʻia e hōʻike i nā ʻōlelo āpau i ka pilina i hana ʻia e ka Penis me ka ʻike maka a me ka hoʻopili kino ʻana i ka hana moe kolohe a ke kāne i loko o ka ʻāʻī ʻana o ka wahine e ka mea ʻike, invasive a me ka huhū o ke kāne.


Roberto da Silva Rocha, professor universitário e cientista político

Nenhum comentário: