quarta-feira, 27 de julho de 2022

ʻAʻole ʻo Russia ʻo USA

ʻAʻole ʻo Russia ʻo USA

Nā puke ma Amazon.com



Nā mea kālailai papa keyboard home office; Ua like ia me ke kamaʻilio hale kūʻai me nā pupule e hoʻāʻo nei e hoʻomaopopo i nā pono Lūkini me he mea lā he poʻe ʻAmelika e inu ana i ka vodka me ko lākou mau wāwae i loko o ke kīʻaha hau piha e hoʻohālikelike i ke aniau a me ke kaiapuni o ka Pole ʻĀkau a komo i ka manaʻo hikina.



Manaʻo wau ʻaʻole i kākau ʻo VVS i nā kikoʻī no ka T50, i lilo i S57, ua like me ka F22 a me F35; No laila, hoʻomau ka manaʻo o ka poʻe loea keyboard e loaʻa i ka mokulele Lūkini nā kikoʻī like me ka USAF F22 a me F35.



Mai ka B52 a me SR71, nā Soviets, a me nā Lūkini i kēia manawa, e hoʻomau i ka hahai ʻana i kahi ala ʻē aʻe, e like me nā missiles hypersonic kūikawā i ka honua; e like me ka mokulele hoʻokele propeller me nā ʻēheu; a i ʻole nā ​​SR71 maikaʻi loa i pau i ka titanium me nā weld ʻole, no ka mea, ʻaʻohe ʻenehana wili titanium e like me ia; no laila, haʻalele nā ​​Lūkini, ʻaʻole like me ka SR71, no ka MIG 31 a lākou i hana ai i ka 1200 e kūʻē i ka 70 SR71 ʻaʻole lele hou no ka mea ʻaʻole pono lākou, a me ka lele paʻakikī, a me ka hola hoʻolimalima lele catastrophic, e ʻai ana i ke ʻano o ka lita. o ka wahie i oi aku mamua o ka lita o ka whiskey a pono e hoopiha hou ia i na manawa he nui i ka lele ana; a pono e hana i kahi luʻu no ka hoʻokō ʻana i ka lele holo moana hypersonic; me ka lolouila analog e hoʻomalu i ka sensitive ea intake e hele mai ka turbojet i ka statorjet regime, ia mea he lele pōʻino, unstable a unpredictable, he lele lele.



Akā, ke hoʻomau nei nā hoaaloha o ʻAnakala Sam e hōʻoiaʻiʻo i kahi mokulele, kahi huna loa, no laila ʻaʻole hiki ke hōʻoia ʻia kona mau ʻano huna, akā naʻe, hilinaʻi lākou i ka manaʻoʻiʻo haipule i ka hōʻoia a ka USAF ʻo ka F22 ka ʻenehana maikaʻi loa ma ka honua, ʻoiai me ka ʻole hiki iā ia ke hōʻoiaʻiʻo, ʻaʻole hiki ke hōʻoia ʻia e kekahi kumu ʻē aʻe ma mua o lākou iho; pono mākou e manaʻoʻiʻo i nā mea a pau i ʻōlelo ʻia e pili ana i ka Secreto F22 he ʻoiaʻiʻo, ʻoiai ʻaʻole hiki ke ʻike kokoke; ʻAʻole ʻepekema loa kēia, he ʻoiaʻiʻo inā loaʻa, a ʻoi aku ka maikaʻi, ʻo ka B2 kaulana wale nō ka waiwai no ka kikoʻī o kāna kumukūʻai o 2 biliona e hōʻoia ai ʻo ia ka mokulele maikaʻi loa i ke ao holoʻokoʻa me he mea lā ʻo ke kumukūʻai wale nō ka maʻamau. ʻO ka maikaʻi a me ka hōʻailona hōʻailona a me ka maikaʻi a me ke kūlana kiʻekiʻe, e hōʻike ana i ka nele i kaʻenehana i hoʻoponoponoʻia me ka nui o ke kālā, e like me ka SR71.



Hoʻomanaʻo ia iaʻu i nā kaʻa mokulele, ʻelima o lākou, ʻelua i pahū, ma kahi o 40%, ʻaʻole i komo i ka mokuahi mokulele Atlantis kūʻokoʻa o ka Pentagon, no laila ua pahū ka hapalua o nā kaʻa paʻakikī loa i hana ʻia e ka US e pepehi ana i nā astronauts 14.



ʻO nā kikoʻī no ka Russian S57 ʻaʻole ia e kope i ka F22 a i ʻole F35, akā no nā mikiona me nā makemake o ka ʻōnaehana pale hoʻohui Lūkini i loaʻa nā ʻōnaehana anti-aircraft maikaʻi loa a ʻokoʻa loa i ka honua e hiki ke ʻike i ka F22 a me F35 me he mea lā. he mau kukui, pili ma kahakai i ka po me ka lani malino.


Roberto da Silva Rocha, professor universitário e cientista político

Nenhum comentário: