quarta-feira, 27 de julho de 2022

mau loa USA

ʻO Roberto da Silva Rocha, ke kaukaʻi kulanui a me ka ʻepekema politika
mau loa USA
Nā puke ma Amazon.com

I ka makahiki 1973 i ka manawa i kūʻai aku ai ka honua i kahi pahu aila 168-lita no US $ 0.80, i hoʻoponopono ʻia no ka hoʻonui ʻana, i kēia lā he US $ 7.07, no laila ke hoʻolako nei ʻo ʻAmelika i ka mokuʻāina o ka ʻIseraʻela me ka mokulele pūʻali koa nui loa mai ke kūkulu ʻia ʻana o ka pā Berlin. e hāʻawi i kahi kikoʻī kikoʻī no ka Mokuʻāina o ka ʻIseraʻela e lanakila ai ka poʻe ʻArabia i hōʻike ʻia e ʻAigupita i ke kaua ʻo Yom Kippur, mai ia manawa ua hoʻonui ʻia nā hana a US i nā kumukūʻai aila honua me ka hana ʻino o ke kaua ma Iraq, Iran e kū'ē i , me ka blockade o Venezuela, a i kēia manawa ke piʻi nei nā kumukūʻai kinoea ma ʻEulopa a me ka honua me ke kulekele loiloi blank kahiko e kōkua iā Ukraine i ke kaua kūʻē iā Russia. Ua lilo ka honua i $3.6 trillion kālā i ka makahiki, a i ʻole $170 trillion kālā mai ka lanakila ʻana o ka ʻIseraʻela ma luna o ko ʻArabia 49 makahiki i hala. ʻO wai i lanakila i kēia kaua? Pehea ka nui o ka hopena o ke kū'ē Ukrainian i ke kanaka e hoʻoponopono ai i ka makemake o Ukraine e hui pū me NATO?

Roberto da Silva Rocha, professor universitário e cientista político

Nenhum comentário: