quarta-feira, 10 de julho de 2024

He honua me ka ʻole o ke kāne sapiens

He honua me ka ʻole o ke kāne sapiens

ʻAʻohe manaʻo o nā moʻolelo a me nā moʻolelo e pili ana i ka hana ʻino o ke kanaka e hoʻokauwā ana i kāna wahine sapiens. He mau moʻolelo like ʻole kēia i hāʻawi ʻia i ka ʻoiaʻiʻo ʻaʻole mālama ke ʻano i ka mea nāwaliwali loa me ke aloha ʻole. Hana kēia me nā ʻano āpau. He mea ʻino loa ka ʻai ʻana o ka ʻāina i kāna mea pio me ke aloha ʻole. ʻO ka wahine sapiens, e pane ana i ka lohi, makemake i ke kāne e hoʻopiʻi iā ia no ka hoʻolilo ʻana iā ia i mea nui ʻole, e kāhea ana i ka haʻiʻōlelo wahine he hoʻokaumaha kāne. Akau. He demokalaka ka hoʻokaumaha ʻana no ka mea ʻo ka hoʻoluhi a me ka pepehi kanaka i nā kaua i hoʻopilikia i nā kānaka a pau me ka noʻonoʻo ʻole. ʻO nā mea i loaʻa i ka testosterone. ʻAʻole lawa ka lawe ʻana i kahi pūʻulu ʻōnaehana ma ke kāne. Hiki iā ʻoe ke hoʻokaʻawale i ka lāhui. Iudaio x Nazi; ʻEulopa x ʻApelika; Na Inia x poe colonizers; ke komohana x hikina; Karistiano vs Mahometa. E koho i kāu hui antithetical i kūpono i kāu pahuhopu e kūʻē a hoʻokumu i ka militancy e like me Karl ma waena o ka waiwai a me ka ʻilihune. He mea ole. ʻO ka honua me ka mana alakaʻi ʻole o ke kanaka he mea kānalua ia i ke ola o ke kanaka, a i ʻole ka wahine. kālaiʻāina


Roberto da Silva Rocha, professor universitário e cientista político

Nenhum comentário: