quinta-feira, 25 de julho de 2024

Martyr

Martyr

ʻAʻole au i ʻike nui i ka wā e hiki mai ana i loko o kahi hoʻomana me ka ʻole o kāna mau hana, a kūʻē i ka berita kahiko, ʻaʻohe kiʻi hoʻomana, ʻaʻohe mea laʻa a me nā mea, ʻaʻohe huaʻōlelo hemolele, ʻaʻohe alakaʻi ikaika a mana me ka nui o ka charisma; Ua ʻōlelo ʻo Durkheim sociology, ʻo ka hapa nui o nā kānaka e haʻalele a ʻaʻohe alakaʻi i ka wā me ka ʻole o ka hoʻomana, ʻaʻole e like me ka ʻole o ke Akua a ka poʻe e kamaʻilio nei e alakaʻi i nā kānaka i ka mysticism hoʻomana e koi ai iā lākou e ʻimi i kēia hoʻopiha ʻana i ka hakahaka. ʻO ka nele o ke kauā kahi e pono ai ke kanaka a manaʻo i ka pono e hoʻokauwā iā lākou iho, e hoʻokau iā lākou iho a hoʻopaʻahao ʻia, pono lākou e lilo i pio, he parasitic, he kauā, he hahai, he hoʻomana kiʻi, e hōʻoia i ko lākou hoʻohui ʻana i kekahi mea a i ʻole kekahi mea. hoʻokauwā iā lākou, hoʻokauwā iā ia, hiki i kekahi mea: mai ke aloha makapō i kekahi kanaka; Hiki iā ia ke mahalo nui i kāu kiʻi mai ke mele, ke kiʻiʻoniʻoni, ke kīwī, ka pūnaewele, ka pôpeku; e ke alakaʻi e like me Lula a me Brizola, a i ʻole Bolsonaro e hoʻomana kiʻi i ka moʻolelo; ma ka pāʻani paha; he paka paha; he hui mele paha, he ʻano mele paha e like me ke mele ʻāina a i ʻole ka pōhaku; a i ʻole ma muli paha o kou ʻāina aloha a i ʻole no kou lāhui a ʻano lāhui paha; ʻO ka hope, pono ke kanaka e nakinaki ʻia, ke kino a me ka ʻuhane, i kahi mea e hāʻawi ai i ke ʻano nui ma mua o kona ʻano ola no kekahi mea e hāʻawi ai ʻo ia i kona ola me ka hauʻoli i ka hoʻihoʻi ʻana mai, kūʻē i kona ʻano o ka mālama pono ʻana i ke ola, ʻae. , makemake ʻo ia i kahi mea e hoʻololi ai no kona ola ponoʻī, ʻoi aku ka paʻakikī a me ka hana ʻoi aku kēia ma mua o ka hoʻomana i manaʻo ʻia ʻo ka makemake no ka hoʻomau mau ʻana, ʻaʻole ia: ʻo ka hāʻawi ʻana i kou ola ponoʻī no ka manaʻoʻiʻo ʻo ia ka mea nui o nā heroisms āpau, ʻoi aku ka nui -ke kumu o ke ola, ka pepehi kanaka anomic altruistic, nā mea a pau āu e makemake ai.


Roberto da Silva Rocha, professor universitário e cientista político

Nenhum comentário: