sábado, 16 de dezembro de 2023

ʻO nā kumukūʻai kālepa US-BR

ʻO nā kumukūʻai kālepa US-BR

ʻO ka wehewehe ʻana o ke kumukūʻai kūʻai e pili ana i ka hoʻopaʻa inoa a me nā lilo no ka hoʻokō ʻana i kahi ʻoihana, e like me: Uku, ʻauhau, brokerage, uku, consultancies, feasibility study, simulation, projects, process, licenses, rights, permits, concessions, patents, fines. , hoolimalima, hoolimalima, arbitrations, guarantees, insurance, certifications, expertise, reports, budgets, tests, daily allowances, tickets, dislocation, indemnities, preparation, dispatches, information processing, flow of component production cost, cost direct and indirect, fixed cost , nā kumu kūʻai hoʻololi, ka nānā ʻana i ka pilikia, nā mea hou aku, ke ola pono, nā pōmaikaʻi ʻike ʻole, nā pōmaikaʻi ʻike ʻia, nā pōʻino koʻikoʻi, nā kumukūʻai pani, ke kumu kūʻai aku, ke kumukūʻai komo, ke kumukūʻai mālama, ke kumu kūʻai manawa, hanohano, nā pōʻino pōkole, nā pilikia lōʻihi, pololei ʻole. nā pōmaikaʻi, nā pono kūpono, nā kumukūʻai ʻole, nā pōmaikaʻi ʻike ʻole, nā kumukūʻai ʻaʻole i hoʻokaʻawale ʻia, nā waiwai waiwai hui, amortization, ka hōʻiliʻili kālā a me ka leverage waiwai, nā palena kālā, nā palena ʻenehana, nā palena kānāwai, nā palena politika, nā pale hoʻolālā, nā hopena kaulahao, nā kaulahao lako, nā pahuhopu a me nā pahuhopu, loaʻa i nā kumu waiwai kālā, loaʻa i nā kumu waiwai waiwai, loaʻa i ka ʻenehana i hala ʻole, loaʻa i nā papahana hui, loaʻa i nā papahana postgraduate, komo i nā ʻoihana hui, loaʻa i nā papahana hui, loaʻa i ke kūʻai ʻana a kūʻai aku. makeke.

ʻO ka hana o ka nānā ʻana i ke kumukūʻai o nā kālepa diplomatic ma waena o BR-USA pono e hana ʻia ma ka hoʻohālikelike ʻana i ka mea like ma waena o ʻAmelika a me nā ʻāina āpau o ka honua, kona mau hoa pili, nā ʻenemi, nā hoaaloha a me nā mea kākoʻo.

No kēlā me kēia hoʻololi i helu ʻia ma luna no ka loiloi ʻana i ke kumukūʻai o ke komo ʻana, ua hāʻawi ʻia kahi kikoʻī a no kēlā me kēia hoʻololi i ke kaumaha kikoʻī e kaupaona i nā manaʻolana o kēlā me kēia mea hana ma ka hoʻoili ʻana i nā pono i USA a me nā kumukūʻai o ka hoʻoili ʻana i nā pono mai ka USA i kāna. hoa pili .
 
Ma ka hopena e ʻike mākou i nā kumukūʻai o ke komo ʻole ʻana a me nā kumukūʻai o ke komo ʻana i nā pilina diplomatic ma waena o BR-USA. Ke manaʻoʻiʻo nei au ʻaʻole i hoʻāʻo ʻia kēia haʻawina me ka noʻonoʻo ʻana i ka hoʻopaʻi ʻana o ka US i nā ʻenemi like ʻole me nā hoʻopaʻi like ʻole i hoʻopuka i nā hopena like ʻole no ka hoʻopaʻi like i hoʻohana ʻia i nā manawa like ʻole i nā hoa like ʻole a me nā ʻenemi, e like me nā moʻolelo o nā pilina e hōʻike iā mākou. e pili ana i nā hoʻopaʻi a me nā bonus i hāʻawi ʻia i nā ʻāina like ʻole e like me ka blockade kalepa ma Cuba, North Korea, ka hale mālama hale ma ka Hotel Plazza i ka ulu ʻana o ka hoʻokele waiwai o Iapana, a i ʻole nā ​​hoʻopaʻi ma luna o Iran a me Rusia, ua hāʻawi kekahi i nā hopena i ka kuhikuhi i manaʻo ʻia, ʻo nā mea ʻē aʻe i ka ʻO ka ʻaoʻao ʻē aʻe, a laila pono e loiloi pono i ka mea e hiki mai ana iā BR inā e hoʻopau ʻia nā kumukūʻai kālepa US-BR ma o ka hoʻokaʻawale ʻana i ke kūʻokoʻa kūʻokoʻa diplomatic radical, a i ʻole ma o ka hui radical a me ka hui pū ʻana o nā pono paʻa paʻa.


Roberto da Silva Rocha, professor universitário e cientista político

Nenhum comentário: