domingo, 21 de julho de 2024

ʻO ka hoʻopunipuni sommelier

ʻO ka hoʻopunipuni sommelier

E noʻonoʻo i kekahi mea loea a i ʻole he loea i ka haʻi ʻana iā ʻoe i kāu mea a i ʻole kāu makemake, e like me kou lole, kāmaʻa, mea inu, ʻiʻo, kula, kaʻa, kaʻa kaʻa, kaʻa paikikala, ʻeke, nā kaiāulu, nā kūlanakauhale, nā huakaʻi, nā aniani, nā ʻoihana, nā hoa, nā puke, nā kiʻiʻoniʻoni, nā moʻolelo, nā mele, nā kala, nā mea ʻono, no laila ʻike mākou i nā poʻe he nui e ʻimi nei i ka ʻōlelo aʻoaʻo no kēia mau koho, ʻo ka poʻe e ʻimi nei iā lākou ke ʻimi wale nei i ke alakaʻi no kahi ʻāina a lākou i kamaʻāina ʻole ai, a hiki ke kōkua i kahi huakaʻi e hōʻea ana i kahi kūlanakauhale hou, he moʻomeheu hou a ʻokoʻa hoʻi e hoʻomaka i ka hoʻololi ʻana a lilo i mea kūpono a kūpono hoʻi me ke kaiapuni a me ke kaiāulu.
Ke manaʻoʻiʻo nei au ʻo ka ʻike ʻana i nā mea ʻono o ka poʻe ka mea huna i ka kūleʻa o kekahi huahana a lawelawe paha, akā he kakaikahi wale nō ka poʻe i hiki ke ʻike i ka mea e kūleʻa ai ka huahana ma ka mākeke, ʻoi aku ka maikaʻi o ka huahana ma kahi wahi a me ka manawa. ma hope koke iho ua hoʻolei ʻia a ʻaʻole e hana hou i ka kūleʻa like ma nā wahi āpau, me ka ʻike ʻole.
No laila, ʻo nā kūlana o ka ʻono maikaʻi ke kānalua nei, i ka wā e hoʻololi ʻia ai kahi huahana mai kahi wahi a me ka manawa i kahi ʻē aʻe a pono e hoʻopili ʻia ka manawa, ʻo ia ka hana kūpono loa, a hoʻāʻo pinepine ka poʻe e manaʻoʻiʻo i ka huahana. Ua lanakila nui ʻo ia ma nā ʻāina koʻikoʻi a me nā kūlanakauhale, ʻo ia ke kumu i kāhea ʻia ai nā kānaka a me nā mea kaulana e lilo i mau hiʻohiʻona hoʻohālike huahana, hiki ke hoʻonui i ke kūʻai aku, akā ʻaʻole hana mau kēia ma ke ʻano he ʻano infallible, akā, hiki i nā huahana ke hāʻule pololei. no ka hopena o ka puaʻa a i ʻole ka hopena hōʻikeʻike i ka wā e pili ana i ke ʻano o ke kūlana o ka huahana i manaʻo ʻia e hōʻike i ka exclusivity a me ka hoʻokaʻawale ʻana a i ʻole, ʻo kona waiwai nui a me ka ʻae like ʻana.
ʻO nā mea ʻono a me nā sommeliers ke ʻano o ka poʻe ʻoihana ʻaʻole hiki ke hoʻoholo i ka ʻono o ka palate o nā kānaka no ka mea ke hilinaʻi wale nei ka palate i kahi hoʻonohonoho o nā predispositions organik e like me ka acidity o ka palate, ka helu o nā ʻono ʻono, ka naʻau i nā mea hoʻonaninani a me ke kūpaʻa kūlohelohe a me nā allergies, no laila , ʻO ka paipai ʻana i nā mea ʻono o nā kīʻaha culinary a i ʻole nā ​​​​mea inu ʻaʻole ia he mea ʻē aʻe ma mua o ka hoʻopunipuni i hoʻāʻo ʻia e hoʻopunipuni i ka poʻe pale i ka manaʻoʻiʻo i ka hiki ke hoʻokolokolo i ka ʻono maʻalahi i kahi kūlana hypothetical a me ka noʻonoʻo kahi i hōʻike ʻia i ka ʻepekema ʻike ʻana o nā ʻono maikaʻi a maikaʻi ʻole. a ʻaʻole i ola a ola paha kēia, a ʻo ka hōʻoia ʻana o ka helu o nā lama pia, a me nā hui pū ʻana o nā mea kanu ʻala a me nā aka o ka hoʻonui ʻana i ka waiʻona a me nā ʻāpana a me nā meaʻai e hiki ai ke hana i nā ʻano pia mai ka hōʻailona like, e like me ka ʻae ʻana he mea maʻalahi. Hiki i ka hale palaoa ke hana i mau haneli o ka hoʻomākaukau ʻana i nā mea ʻono a me nā berena no ka mea ʻo ka nui a me nā ʻano ʻono like ʻole ka nui loa, a ʻaʻohe pono e hōʻike i kēia ma ka noiʻi, hōʻoia ka ʻoiaʻiʻo.


Roberto da Silva Rocha, professor universitário e cientista político

Nenhum comentário: