domingo, 8 de setembro de 2024

ʻO George Bush i ka lā 11 o Kepakemapa, 2001

ʻO George Bush i ka lā 11 o Kepakemapa, 2001



E kanalua paha kekahi e noho ana ka Peresidena o Amerika, o George Bush Jr. ma ka mokulele mokulele AA i ka la 11 o Sepatemaba 2001 i haule aku ai iloko o na hale kiai mahoe o ka World Trade Center ma Manhattan New York, ina aole i hanauia i ʻO Texas ma USA ʻaʻole like me George Bush i hānau ʻia ma Afghanistan?

ʻO ka mea i hana ai ʻo George Bush i mea hoʻoweliweli ʻo ia ka civilization kahi i hānau ʻia ai, ʻaʻole ia he mea pili i ka DNA, ke kala o ka ʻili, akā ʻo kona kumu ʻāina wale nō, no laila e noʻonoʻo nā keikikāne Muslim a pau i ke ʻano o ka manaʻo o ko lākou kaiāulu. e like me nā keikikāne ʻO ka poʻe waiwai mai Texas e like me George Bush ke hopohopo wale nei i ka pāʻina pō Texan e hiki mai ana ma Houston, i hoʻoinu ʻia a hoʻomaʻamaʻa ʻia me ka nui o ka pia a me nā kaikamahine he nui e puhi ana i ka mariuana a hiki i ka wā makua ʻaʻohe mea ʻē aʻe ma mua o ka hahai ʻana i ke ala politika ko lakou kupuna .

Aia kahi mana'o ho'oholo kaiapili e ho'ohālike i ka wā e hiki mai ana a kaupalena i nā koho ola o nā kānaka ma nā wahi a pau o ka honua.

Inā ua hānau ʻia au he wahine a loaʻa iaʻu kahi ʻano lesbian ma muli o ka nui o ka testosterone a i ʻole he XXY chromosomal genetic anomaly, e loaʻa iaʻu kahi ola paʻakikī loa e hoʻāʻo nei e hoʻohaʻahaʻa i kaʻu mau homosexual impulses i loko o kēia hui i loaʻa nā kūlana o ka moekolohe ʻaʻole i kūpono. nā pono o ka wehe 'ana mai ka piko bele o ka Gaussian probability distribution, ma waho o ka hae ma'amau a i 'ole ka 'oko'a i mana'o 'ia i ka pihi ma'amau o nā hanana ma'amau i loko o ka mana'o o nā helu nui, hiki 'ole ke ho'opau.

Aia kahi kūlana koʻikoʻi o ke kūʻokoʻa no kēlā me kēia kanaka i loko o nā palena i hāʻawi ʻia e nā kūlana i hāʻawi ʻia e nā kūlana conjunctural inexorable i hāʻawi ʻia e ka pilikanaka, politika, waiwai, geographic, climatic, demographic, industrial, technological, commercial, industryal, cultural, national. nā hale, e hoʻoholo ai i ka ʻano o kēlā me kēia kanaka a me nā koho koho.

ʻO kahi hiʻohiʻona anthropological maʻalahi ʻaʻole pono e lilo i mea hoʻololi, ka hiki ke hoʻokomo iā ia iho ma kahi o kekahi me ka hoʻokuʻu ʻia, ka pilikanaka a me ke aloha pilikino ʻo ia wale nō ke ala e hoʻomaopopo ai a hoʻomaopopo ai i ke kanaka me ka makapō ʻole i ka hoʻopono, ma ka liʻiliʻi loa no ka he hana maʻamau ʻole a hoʻohaʻahaʻa i ka hana ʻana o kekahi i ka hewa i hiki ke ʻike wale ʻia e ka mea i hewa.

ʻO George Bush liʻiliʻi, i hānau ʻia ma Afghanistan, ʻoiaʻiʻo paha aia ma luna o kekahi o nā mokulele pepehi kanaka ma Sepatemaba 11, 2001, i hoʻokuʻu iā lākou iho me ko lākou huhū a me ka inaina i nā hale kiaʻi māhoe o ka World Trade Center ma Manhattan, New York, me ʻO ko lākou wiwoʻole a me ka lāhui inā he keikikāneʻo Afghan.


Roberto da Silva Rocha, professor universitário e cientista político

Nenhum comentário: