terça-feira, 17 de setembro de 2024

ʻO ka picanha a Lula

ʻO ka picanha a Lula

Aia ia i ke Kuhina o ka STF, Federal Supreme Court of Brazil, Fachin, ke kilokilo o ka hoʻololi ʻana i ka hoʻopaʻi o ka ʻaha hoʻokolokolo i hōʻike ʻia ai ʻo ia no nā mahina ma hope e ka haku o nā hana Sergio Mouro, ke koa o Brazil. -maikaʻi, a no ka ʻae ʻana i ka hewa o kahi o ka mana i hiki ʻole ke ʻae a hāpai i ka hoʻopiʻi kūʻē iā Lula, ua lawe lākou iā Lula i waho o ka hale paʻahao e hōʻoia hou i ka mare ʻana ma ke kumukānāwai ka hui ʻana ma waena o ke kāne a me kahi kāne. wahine e like me ka mea i kakauia ma ka Federative Kumukanawai o Brazil a ma ka naau o ka poe haipule Brazilian, ka poe i hele mai e lilo i ka PT moho no ka pelesidena, i ole e uku i ka hilahila o ka ike ana i ka conservative, Bolsonaro, pale ana, i ka manawa hou, ka ʻohana, ka hae Brazilian, male maʻamau, no ka mea, ʻo ka PT wale nō He poʻe pupule, e like me kā Lula ponoʻī i kapa ʻia, he kāne mai ka Northeast a hōʻole i kēia kumuhana o ka booze a me nā wahine paʻakikī.

I loko o ka STF ua ʻike lākou e hoʻomau ka PT i ke koʻikoʻi a me ka agenda gay, i ka pōʻino o ka hoʻomehana honua a me ka ʻike ideological feminism ma ke ʻano he pilikia mau loa o ka hoʻopau kino ʻana o ke kāne wahine ma o ka hoʻopaʻapaʻa sexist.

Ua hoʻopaʻi ʻia ka PT a hoʻopaʻi ʻia me kēia papa hana pupule o ke kaua o ka manaʻo e pili ana i nā slogans, a e lilo mau i kēlā me kēia koho i ka ʻaoʻao conservative, a i ʻole ma ka hema me ka LGBTQIAN + a me ka ʻole o ka macho e like me Lula e hoʻomāʻewaʻewa ana i ka poʻe kāne pupule ʻo Boola .

Pau nā mea a pau; I kēia manawa ua maopopo iaʻu ʻaʻole ʻo Sergio Moro e ʻimi pono ana iā Lula, ua luku ʻo ia iā Oderbrecht, ka mea i hana kuʻikahi me Russian Rosobonroexport e hana i nā helikopter ma Brazil.

Ua pani ʻo Brazil i kahi kuʻikahi ma ka hale hana Pantsir Lūkini me Dilma, ʻo ia ke kumu i hoʻopiʻi ʻia ai ʻo ia ma kāna kauoha pro-Russian.
No laila, ʻo ka thesis o ka picanha ma ka barbecue ma luna o ka hale o ke kanaka ʻilihune he leka helu no ka mea ʻaʻohe picanha ma Cuba a me North Korea, eia ka ʻōlelo aʻoaʻo no nā lālā PT e manaʻoʻiʻo nei ua pale ʻo Lula i ka papa kuhikuhi o ke kaiāulu.
Me he mea lā ua pau ka hoʻolālā CIA.

Ua manaʻo ka CIA ua loaʻa iā Lula i ka lima o ka USA a laila hele mai ke kaua ma Ukraine a me ka hoʻouka ʻana o ka ʻāina ʻo Gaza: a laila, ʻo Lulinha shit ma BIDEN.


Roberto da Silva Rocha, professor universitário e cientista político

Nenhum comentário: