domingo, 22 de janeiro de 2023

Moʻolelo moʻolelo no nā mākua?

Moʻolelo moʻolelo no nā mākua?

I ka hoʻomaka ʻana, ʻaʻohe kaua honua nui, ʻo ka hapa nui o kahi kaua liʻiliʻi ʻEulopa me Iapana e luku ana i nā mokulele 345 ma Pearl Harbor - ma kahi o 5% o nā mokulele US a pepehi iā 4000 mai ka 500 tausani ʻAmelika i make ma Kelemānia, aneane ʻaʻohe mea. , - aka, ke manao nei ka poe Europa ke kikowaena o ke ao nei, he 60 miliona kanaka i pepehiia a he 359 miliona kanaka i komo i ke kaua elua ma Europa, a ua hiki ke kapaia he kaua honua, ma ke ao nei he 3.5 billion kanaka, kahi. ʻAʻole ʻo nā ʻāina a pau o ʻEulopa i komo i ka honua holoʻokoʻa ma mua o 150 mau ʻāina i nalowale, e like me ʻApelika āpau, ʻAmelika ʻAmelika, India, Kina, ʻAsia a me kekahi hapa o Indonesia, he hakakā wale nō i kaupalena ʻia i nā keʻokeʻo ma ʻEulopa, akā ʻo ka mea ʻino loa. ʻO ka hapa ka loaʻa ʻana o ka mea e ale ai i ka poʻe e pono ai i kahi puke e like me ke kamāliʻi mua ʻo Harry o ʻEnelani, e ʻike ai ʻaʻole ola nā aliʻi, ʻaʻole lākou he poʻe kūikawā, he ʻāpana wale nō lākou o ka poʻe waiwai e manaʻo nei he mea kūikawā lākou ma ka ili o ka honua no ka mea Ma muli o ka manaʻo o ke koko hanohano, e ʻoluʻolu, makemake au i nā moʻolelo o Marvel, super man a me spider man, ʻoi aku ka hoihoi ma mua o ka moʻolelo moʻolelo no nā pākeke.


Roberto da Silva Rocha, professor universitário e cientista político

Nenhum comentário: