sábado, 4 de fevereiro de 2023

කිරිදීම IPEA

කිරිදීම IPEA

ඒ 1998 වන අතර, රාජ්‍යයේ සියලු කාරණා සම්බන්ධයෙන් අදහස් විවාදයට බුද්ධිමය දායකත්වයක් ලබා දිය හැකි සෑම දේශපාලන විද්‍යාඥයෙකුගේම සිහිනය සැබෑ කර ගැනීම ගැන මම සතුටු වෙමි.දැන් මට ජාතික ගැටලු සඳහා කැපවිය හැකිය. IPEA ට අනුකූලව මෙම ආර්ථික හා සමාජ විද්‍යාත්මක පර්යේෂණ ආයතනයේ සමස්ත සේවා කාලය තුළ අධ්‍යයන විෂයයක් තෝරා ගත හැකිය, හදිසි සහ අතිශය වැදගත් මාතෘකාවක් පිළිබඳ අධ්‍යයන අවශ්‍යතා සම්බන්ධයෙන් යම් ඉල්ලීමක් දැනටමත් සපුරාලිය යුතු නම් හැර. වත්මන් රජය, මෙම අවස්ථාවේ දී, අධ්‍යයනයන් ද ක්‍රියාත්මක වන අතර රජයේ ඉල්ලුමේ මට්ටමකින් සිදු වන අතර ඒවා සම්පූර්ණයෙන්ම සපුරාලිය යුතුය.

කළු, අප්‍රිකානු වාර්ගික කාර්මික ශිල්පීන් දෙදෙනෙකුගෙන් කෙනෙකු වන මා, කළු ජාතික පුරවැසියෙකු ලෙස මගේ වෘත්තීය ජීවිතය තුළ මා පීඩාවට පත් කළ බව ඔහු සිතූ දුක් වේදනා අගය කිරීමට අධ්‍යයනයක් කළ යුතු බව මගේ පර්යේෂණ සම්බන්ධීකාරක සූක්ෂම ලෙස යෝජනා කළ විට මා පුදුමයට පත් නොවූයේ කුමක්ද? ජාතිවාදී සමාජයක්, එවිට මම මගේ සම වයසේ මිතුරන් උත්සන්න වන ජාතිවාදය සහ හිංසා පීඩා ගැන වාර්ගික අධ්‍යයනයක් කළ යුතුයි.

සමේ වර්ණය නිසා එවැනි විචක්ෂණභාවයක් මා කිසි දිනක දැක නොතිබුණි, මම පිරිමි ළමයෙකු වූ රියෝ ද ජැනයිරෝ නගරයේ, තදාසන්න ප්‍රදේශවල ජීවත් වන විට, ස්විට්සර්ලන්ත ප්‍රංශ දාර්ශනික රූසෝ විසින් මිනිසා යනු මිනිසා බව අතිශය ප්‍රඥාවෙන් විස්තර කළ බව මම ඉගෙන ගතිමි. ඉතා ඊර්ෂ්‍යා කරයි, සහ ඔහුගේ සෙසු මිනිසුන් තුළ, හෝ, අසමාන, උසස් යැයි හැඟෙන දුර්වලතා, ඔහුගේ ආකල්පමය ඊර්ෂ්‍යාව තුළ දකියි.

ඉතින්, මගේ වෙනස් කොට සැලකීමේ කොටස සමෙහි වර්ණය, බොම්බරිල් හිසකෙස්, දරාගත නොහැකි තරම් දෙයක්, සමලිංගිකයන්ට වඩා හොඳයි, එසේම කෙළින් සිටින අයගෙන් සමානව හෝ ඊට වඩා නින්දා සහ වෙනස්කම්වලට ලක් වූ නමුත් ගැහැණු ළමයින් සිටියහ. මක්නිසාද යත් මෝටර් රථ එන්ජින්, ගුවන් සේවා සහ ගගනගාමීන් පිළිබඳ සංවාද වලදී කිසිවක් බෙදාගත නොහැකි වූ ඔවුන්ගේ විවේකය සහ මනාපයන් තුළ පිරිමි ළමයින්ගේ ප්‍රචණ්ඩ ක්‍රීඩා සහ භයානක වික්‍රමාන්විතයන් වලදී කුඩා ගැහැණියක් යන සරල කාරණය දැනටමත් ලබා දී ඇති අතර බිඳෙනසුලු, අතිශය චිත්තවේගීය සහ නිෂ්ඵල ලෙස සලකනු ලැබීය , නැව්, කාර් රේසිං , ආයුධ, යුද්ධ, සටන් සහ අධිවේගී හඹා යෑම් පිළිබඳ චිත්‍රපට සඳහා මනාප, පිරිමි ළමයින්ගේ කුඩා ලෝකය ගැහැණු මනඃකල්පිත කුඩා ලෝකයට ප්‍රතිවිරුද්ධ ය, එබැවින් වෙනස්කම් සෑම විටම බොහෝ හිරිහැර කිරීම්වල ඉලක්කය විය , කෙට්ටු සහ උස අය ඉතා නොගැලපීම නිසා බැහැර කරන ලදී, මිටි අය එක හා සමානව වෙනස් කොට සැලකූ අතර, තරබාරු අය ගැන සඳහන් නොකර, කඩිසරකම සහ මාංශ පේශි පිපිරීම් අවශ්‍ය බොහෝ ක්‍රීඩා වලින් සියල්ල බැහැර කරන ලදී. මේ ආකාරයෙන්, කිසිවෙකු සාමාන්‍ය තත්වයෙන් මිදුනේ නැත, සෑම කෙනෙකුටම සමච්චල් කරන ලදී, එබැවින් ජාතිය සහ වර්ණය නිසා වෙනස් කොට සැලකීම ගැන පැමිණිලි කිරීම මට අගනේය.

මම එය සමඟ හැදී වැඩුණු අතර කම්පනයකින් තොරව මම බ්‍රසීලියාවේ රජයේ විශ්ව විද්‍යාලයේ පුරප්පාඩු සඳහා ලක්ෂ සංඛ්‍යාත සුදු ජාතිකයන් සමඟ තරඟ කළෙමි, එහිදී මම ප්‍රවේශ විභාග පස් වතාවක් සමත්, අට වතාවක් පොදු ටෙන්ඩර් සඳහා තරඟ කර, ඔවුන්ගෙන් බොහෝ දෙනෙක් සමත් වූවෙමි, ඔවුන්ගෙන් එක් අයෙක් පළමු ස්ථානය, අනෙක දෙවන ස්ථානය, තෙවන ස්ථානය, අවසානයේ මම ලිඛිත පරීක්ෂණයෙන් දෙවන හොඳම ලකුණු ලබා ගනිමින් IPEA වෙත ගියෙමි.

ලොක්කාගේ ඉල්ලීමට කීකරු වීමෙන් පලක් නැතැයි මා දුටුවේ මෙම විෂය මට උනන්දුවක් නැති නිසාත් එහි අදාළත්වයක් සහ වැදගත්කමක් නොදැක්ක නිසාත් මට මතක් වූයේ සුදු පිරිමි ළමයෙකු වූ බිල් ගේට්ස් දුප්පත් හා ලස්සන හා පොහොසත් ගැහැණු ළමයින්ගේ නින්දාවට ලක් වූ බවයි. ඔහුගේ ළමා කාලය සහ තරුණ කාලය, ඔහු ධනවත් හා ප්‍රසිද්ධියට පත් වූ විට, ඔහු ෆේස්බුක් හිමිකරු වන සකර්බර්ගර් කළ දේම කළේය, ඔහු සුන්දරියන් විසින් පිළිකුල් කරන ආකාරය ඔහුට සිහිපත් වූ අතර ලස්සනම කාන්තාවන්ට කෙතරම් කුරිරු විය හැකිද යන්න ඔහුට සිහිපත් විය දුප්පත් සහ කැත කොල්ලෝ, මහා පාපන්දු සහ සිනමා තරු කරන්නාක් මෙන්, අනෙකුත් කාන්තාවන්ගෙන් කැපී පෙනෙන සුන්දරත්වයකින් පවා නොලබන ඔහුගේ ලේකම්වරියක් ඔහු විවාහ කර ගත්හ, සකර්බර්ගර් ද ඔහුගේ පැරණි සහ කැත පෙම්වතිය සමඟ විවාහ විය දරිද්‍රතාවයේ කාලය සහ ඔහුගේ අවලස්සන හා දුප්පත් පිරිමි ළමයෙකුගෙන් බලහත්කාරයෙන් ලිංගිකව වැළකී සිටීම.

මගේ ලොක්කාගේ දෙවන පියවර වූයේ සමාජ අසමානතාවය සහ දරිද්‍රතාවය වැනි දේ අධ්‍යයනය කිරීමට මට හැකි වූ නමුත් කොමියුනිස්ට්වාදීන්ගේ සදාචාරවාදී නැඹුරුව සමඟ මිනිසුන් තලා දමන ම්ලේච්ඡ ධනේශ්වර ක්‍රමයේ සමාජ ව්‍යසනයේ තත්වය ගැන සමාජයට සහ ධනවතුන්ට දොස් පවරමිනි.

ශිෂ්ටාචාරයේ ඉතිහාසය යනු පීඩිතයන්ට එරෙහි පීඩකයාගේ අරගලය බව කාල් මාක්ස්ම සිය පෙරවදනෙහි දැන සිටි අතර, ධනවාදයට පෙර සිට, බල පද්ධතිය සැමවිටම බලවත් ඊජිප්තු අධිරාජ්‍යයන්ට සහ පාරාවෝවරුන්ට, ග්‍රීක රජවරුන්ට වෙන් කර ඇති බව ඔහු අපට උගන්වයි. , සුමේරියානුවන් , බැබිලෝනියන්, සෑම විටම දුර්වලම ජනයා වහල්භාවයේ භූමිකාව, අපි බයිබලයේ පවා ඊජිප්තුවේ යුදෙව් වහලුන්ගේ පුරාවෘත්තය ඇත, එබැවින්, ධනවාදයේ මොහොතට පෙර පැවති මධ්යකාලීන යුගයේදී, පල්ලිය සහ වංශවත් අය බෙදී ගියේය. වැඩවසම් ක්‍රමය තුළ දාසයන් සූරාකෑම.

ඊනියා සෞරග්‍රහ මණ්ඩලයේ ග්‍රහලෝක අටක සහ චන්ද්‍ර සිය ගණනක කක්ෂවලට අණ දීමෙන් සූර්යයා කරන්නාක් මෙන් මිනිසුන්, සතුන්, ශාක වෙනත් විශේෂ සහ පුද්ගලයන් ඔවුන්ගේ ආධිපත්‍යයට යටත් කිරීම ස්වාභාවික බව පෙනේ, මෙය විශාල දාර්ශනික ගැටලුවක් විය හැකිය. අඩුම තරමින් දේශය වහල්භාවයෙන් නිදහස් කිරීමට කැමති කොමියුනිස්ට්වාදීන් සඳහා සදාකාලිකවම තම කක්ෂයේ දම්වැලකින් බැඳ තබා ගනිමින් පෘථිවිය තම වසමට යටත් කරන සූර්යයාගේ ගුරුත්වාකර්ෂණ බලය ලබා දෙන්න, එබැවින් මාංශ භක්ෂක සතුන් වෙනත් විශේෂයන් මරා දැමීම සහ ඝාතනය කිරීම නැවැත්විය යුතුය, මෙම පීඩිත න්‍යාය යුක්තිය ලෙස වෙස්වළාගත් සදාචාරවාදයට වඩා වැඩි දෙයක් නොවේ විශ්වයේ ස්වභාවයට වඩා පරිපූර්ණ බව මවා පෑම, සමහරවිට එහි නිර්මාතෘට වඩා පරිපූර්ණයි.


Roberto da Silva Rocha, professor universitário e cientista político

Nenhum comentário: