sexta-feira, 5 de agosto de 2022

He aha ka NATO?

Roberto da Silva Rocha, professor universitário e cientista político

ʻO Roberto da Silva Rocha, ke kaukaʻi kulanui a me ka ʻepekema politika

He aha ka NATO?


He aha ka maikaʻi o ka NATO inā ʻaʻole i hui nā lālā o NATO e hoʻoholo inā a me nā hoʻopaʻi e hoʻopili ʻia i nā pono o Rūsia?

He aha ka ʻōlelo hoʻoholo a ʻAmelika i hāʻawi ʻia a ʻae ʻia e ka ʻaha hoʻokolokolo honua kūʻē iā Rūsia? ʻO wai ka hui honua multilateral i ʻae i ka pepehi ʻana i nā alakaʻi o nā pūʻulu o nā mea kaua Islam i ʻōlelo ʻia he mau mea hoʻoweliweli e nā aupuni ʻēheu US a me NATO?

ʻAʻole kūkākūkā a mahalo paha ʻo ʻAmelika i kāna mau hoa a i ʻole nā ​​​​mea pili i ka wā e hoʻoholo ai e hoʻoholo, e kamaʻilio wale ana i kāna mau hoʻoholo i kona mau hoa pili a koi aku i nā ʻāina ʻaʻole NATO e hahai i ka hana a NATO a me nā hoʻoholo a me nā hana, ʻaʻole i loko o ka hoʻolālā. o NATO?

He aha nā mea hou aʻe e kali nei ke kaiāulu honua e koi mai ka US no kahi demokala a lākou e koi ai mai kēlā me kēia ʻāina o ka honua ʻaʻole lākou i kumu hoʻohālike i ka honua maoli?

Nenhum comentário: