terça-feira, 30 de agosto de 2022

ʻO ka hoʻohewa, a i ʻole ka hōʻino?

ʻO Roberto da Silva Rocha, ke kaukaʻi kulanui a me ka ʻepekema politika
ʻO ka hoʻohewa, a i ʻole ka hōʻino?
Kūʻai naʻaupō, mai ka moku mokulele São Paulo. ʻO ka hewa i ka homeland, servility and stupidity. ʻIke ʻia ʻo ke kaomi ʻana mai Wakinekona, ʻo Kina i kūʻai aku i kahi ʻāpana o ka mokulele mokulele mai Ukraine a hele aku ma ke kowaʻo Denmark me ka hoʻopunipuni ʻana i nā aupuni NATO e like me ke kūʻai ʻia ʻana e kekahi kanaka kīwila mai Kina e lilo i paka, hele hou ka mea lawe moku Lūkini i ka hale moku e hoʻoponopono hou ʻia. , no ka mea, ua kūʻai ʻo India i kahi ʻāpana o nā mokulele mokulele a hoʻoponopono hou iā ia ma Rusia. No laila, hoʻokahi wale nō mokulele mokulele ʻo Kina, Rūsia a me India a ua hoʻoponopono hou lākou no ka mea ʻo lākou wale nō, ua koi ʻia ʻo Brazil e hoʻopau iā São Paulo, no ka mea hiki ke hoʻopaʻa ʻia no ka hoʻomaʻamaʻa pae ʻana a me ka haʻalele. hiki ke hoohana ia no ka hoohuli ana i ka enekinia, hiki ke hoohana ia no ke a'o hana no na mea lawe mokulele hou, a he hale hoikeike paha ia, aka e hookoia ke kauoha a Wasinetona, aole pono o Brazil i ka ekolu miliona no ke kuai ana i ka moku, he mea liilii no ka mokukaua, ua maopopo loa no ka mea, ua hooponopono hou o Rusia, Kina a me Inia i ko lakou mau moku moku no ka mea, i keia manawa, o lakou wale no ka lakou mau moku lawe mokulele ma ko lakou mau aina.

Roberto da Silva Rocha, professor universitário e cientista político

Nenhum comentário: