segunda-feira, 22 de agosto de 2022

من لوگوی جدید فولکس واگن را ایجاد کردم

روبرتو داسیلوا روشا، استاد دانشگاه و دانشمند علوم سیاسی

من لوگوی جدید فولکس واگن را ایجاد کردم
نیازی به توضیح در مورد شکست مدل های لوکس فولکس واگن نیست، من یک تحلیلگر رفتار سیاسی و اجتماعی هستم، من یک دانشمند علوم سیاسی هستم، از زمان پیش از راه اندازی فایتون از طریق ایمیل به فولکس واگن هشدار دادم، پیش بینی کردم که شکست خواهد خورد. نه اینکه در سطح یک مرسدس E باشد، نه زیر یک آئودی 8، و نه به یک BMW سری 5 ببازد، چیزی که فروش را با تاخیر مواجه کرد، تصویر VW به عنوان سازنده یک ون، یک فولکس واگن بیتل بود. در واقع مرسدس یک ماشین داشبورد 30 سال پیش دارد، اما من فهمیدم که چرا BMW با استخدام یک طراح غیر آلمانی مدل طراحی خودروها را تغییر داد. از زمانی که آمدم در جنوب زندگی کنم و زندگی ام را با آلمانی ها تقسیم کنم و سپس متوجه شخصیت مالیخولیایی آلمانی ها شدم، برخلاف ایتالیایی های همیشه شاد و فریبنده، ماشین های ایتالیایی آنها این شخصیت فریبنده را دارند، فرانسوی ها آوانگارد، آینده نگر هستند. جسور هستند، برزیلی ها بی احترام و سرکش، بی انضباط و خلاق هستند، راه حل سریع معروف، جیتینیو، بنابراین ماشین های آلمانی فقط سودمند هستند، پورشه ها شبیه ظرف های صابونی هستند، فولکس واگن هایی از زشتی های کلاسیک کافر، یا بیتل، یا بیتل، یا Besouro آنقدر زشت است که مردم به گرمی از چرخ دستی قوی و آسان برای نگهداری استقبال کردند، استثنا پاسات طراحی شده توسط Georgeto Giugiaro بود، بنابراین انتظار زیبایی شناسی طراحی آلمانی یا غذاهای خوب آلمانی نامتجانس است، آلمانی ها بهترین مهندسان جهان هستند، اما آلمانی ها زیبایی شناسی خیلی بد است با گذشت زمان، لوگوی جدید VW با حروف ظریف پیشنهاد من بود.

Roberto da Silva Rocha, professor universitário e cientista político

Nenhum comentário: