segunda-feira, 22 de agosto de 2022

Ua hana au i ka logo VW hou

ʻO Roberto da Silva Rocha, ke kaukaʻi kulanui a me ka ʻepekema politika

Ua hana au i ka logo VW hou
ʻAʻole pono e wehewehe i ka hāʻule ʻole o nā hiʻohiʻona nani o VW, he kanaka kālai'āina a me ka pilikanaka, he ʻepekema politika wau, ua ʻōlelo aku au iā VW mai ka hoʻomaka ʻana o ka Phaeton ma o ka leka uila, ua wānana wau he hemahema. ʻAʻole ia e like me ka Mercedes E, ʻaʻole ma lalo o kahi Audi 8, ʻaʻole hoʻi e nalowale i ka BMW 5 moʻo, he aha ka mea i hoʻopaneʻe i ke kūʻai aku ʻo ke kiʻi o VW ma ke ʻano he mea hana i kahi kaʻa, he Volkswagen Beetle. , ʻO kaʻoiaʻiʻo, he kaʻa dashboard ka Mercedes mai 30 mau makahiki i hala aku nei, akā ua maopopo iaʻu ke kumu i hoʻololi ai ka BMW i ka hoʻolālā hoʻolālā o nā kaʻa ma ka hoʻolimalimaʻana i kahi mea hoʻolālāʻole German; mai koʻu hele ʻana mai e noho i ka hema a kaʻana like i koʻu ola me nā Kelemania a laila ʻike wau i ke ʻano melancholy o ka Kelemania, ʻaʻole like me ka poʻe Italia ʻoliʻoli a me ka hoʻowalewale, ʻo kā lākou mau kaʻa Italia he ʻano hoʻowalewale, he avangard, futuristic, ka Farani. ʻaʻa, ʻaʻole mahalo a kipi ka poʻe Pasila, ʻaʻohe aʻo ʻana a me ka noʻonoʻo, ka hoʻoponopono wikiwiki kaulana, jeitinho, no laila he utilitarian wale nō nā kaʻa Kelemania, like me nā kīʻaha kopa, nā VW mai ka ʻino kahiko o ka Kaffer, a i ʻole Beetle, a i ʻole Beetle, a i ʻole. He ʻino loa ʻo Besouro i hoʻokipa maikaʻi ʻia ka poʻe i ka trolley ikaika a maʻalahi hoʻi e mālama, ʻo ka Passat i hoʻolālā ʻia e Georgeto Giugiaro, no laila ke manaʻo nei ʻo ka German design aesthetics a i ʻole nā ​​​​meaʻai Kelemania maikaʻi ʻaʻole incongruous, ʻo ka poʻe Kelemania nā ʻenekini maikaʻi loa ma ka honua, akā ʻo ka German. ʻino loa ka nani. I ka manawa, ʻo ka logo VW hou me nā leka maikaʻi kaʻu manaʻo.

Roberto da Silva Rocha, professor universitário e cientista político

Nenhum comentário: