segunda-feira, 17 de outubro de 2022

Blockades, boycotts, embargoes, hoʻopaʻi

Blockades, boycotts, embargoes, hoʻopaʻi

Loaʻa ka nele o nā pahuhopu no ke kumu o nā hana unilateral, kānāwai, kaulana, ʻaʻole pono, kūpono ʻole a me nā hana hoʻomāinoino e hoʻopaʻi ai i nā miliona o nā kamaʻāina e hoʻāʻo e hiki i nā alakaʻi a me nā aliʻi ma nā ʻāina holoʻokoʻa a ʻaʻole hana e hoʻololi i ko lākou mau ala politika, e hana wale ana i ka ʻO ke ola o ka poʻe maʻamau he pōʻino.
Ke ʻimi nei ʻo ia e ʻike i nā pahuhopu o nā ana o nā blockades, boycotts, embargoes a me nā hoʻopaʻi no ka mea ua manaʻo ʻia a hoʻolaha ʻia e hoʻokahuli a lanakila lākou i nā aupuni politika a me ke aupuni, e hoʻopau i nā ʻoihana a lawe i ka ʻāina i lalo o ka luawai waiwai o ka hoʻokele waiwai. banekorupa a me ka hoʻohaunaele piha.
Mai ka Cold War, ua hoʻohana ʻia kēia ʻōnaehana hui o nā blockades, boycotts, embargoes a me nā hoʻopaʻi e hoʻohaʻahaʻa i ke aupuni USSR i hoʻomaka i ka makahiki 1917 a ola a hiki i 1989, no laila, 62 mau makahiki me ka hāʻule ʻole o ia ʻano. o nā blockades, boycotts, embargoes a me ka hoʻopaʻi ʻana, no ka mea ke hiki koke nei mākou i nā kaukani mua o nā puke a me nā mea kākau e hoʻāʻo e wehe a wehewehe i ka hāʻule ʻana o ka USSR i ukali koke ʻia e Russia flashy, ka mea i hoʻoili i nā ʻenemi āpau o NATO a hoʻomau i ka nā pilikia like o ke keakea a me nā hakakā huhū me nā ʻenemi like a me nā ʻenemi hou e like me ka wā ma mua.
Ma hope o ka hoʻāʻo mua o ka ʻōnaehana hoʻopaʻi, ua hana hou ʻia ka ʻōnaehana blockades, boycotts, embargoes a me nā hoʻopaʻi kūʻē i nā ʻāina e like me Cuba, Vietnam, Nicaragua, North Korea, Kina, Laos, Cambodia, Iraq, Iran, Syria, Egypt, Syria. , Yugoslavia, Libya, a i kēia manawa ʻaʻole lākou i loiloi e kūʻē iā Rūsia inā ua hoʻihoʻi kēia mau hana i nā ʻōnaehana āpau a me nā aupuni nona nā hana e hoʻololi i nā hana o ke kaua maikaʻi e hoʻokumu i kahi armistice a i ʻole ke kūkākūkā ʻana no ka hoʻopau ʻana i nā hakakā, akā, ʻaʻohe mea. ʻokoʻa ka hilinaʻi ʻole a me ka pono ʻole e hoʻohuli a pale i nā hana mua i hāpai i ka hoʻopaʻa ʻia ʻana o nā blockades, boycotts, embargoes a me nā hoʻopaʻi, ʻo ka poʻe maʻamau wale nō e pau ka uku.


Roberto da Silva Rocha, professor universitário e cientista político

Nenhum comentário: