quinta-feira, 20 de outubro de 2022

אני לא רוצה ללכת לגן עדן

אני לא רוצה ללכת לגן עדן

האם אנחנו יכולים לסרב ללכת לגן עדן?
האפשרויות המוצבות לאנשים נושעים, בהנחה שהם לא חטאו, התחרטו על חטאיהם, ולפי הנצרות, ניצלו מגורל הגיהנום, ולכן גן עדן הוא המקום המיועד להם, בעל כורחו.
אבל מה אם אפילו לא רוצה לחטוא, ורוצה ללכת לפי תורת הכנסייה הנוצרית, עושה כל מה שהדוקטרינה ממליצה, אני עדיין מסרב ללכת לגן עדן, מסיבה מאוד אישית, אני לא רוצה לחלוק את הנצח ליד אנשים שלדעתי אינם עולים בקנה אחד איתי, ומכיוון שההנחה היא שאישים מעניינים אחרים לעולם לא יגיעו לגן עדן על ידי החוקים שלהם שנקבעו על פי כתבי הקודש המתוארים בצוואה החדשה שהציגו את הרעיונות של גן עדן וגיהנום, אז אני מוותר על ללכת אותו גן עדן כמו הבישוף אדיר מקדו, בילי גרהם, מלאפאיה, האפיפיור יוחנן פאולוס השני, ובמקביל הייתי רוצה לבלות את הנצח קרוב לג'ון לנון, ג'ימי הנדריקס, ג'ניס ג'ופלין, קוסטיניה, צ'קריניה, אליס רגינה, רנאטו רוסו, קאסיה אלר, מאותם אנשים שככל הנראה לעולם לא יהיו, בגן העדן של הקתולים והפרוטסטנטים, אבל לא תצדד עם חלק מהשליחים ותלמידיו של ישו עם פאולוס, פטרוס השקר, לוקס וגם של משה, לא אברהם, לא שלמה ודוד, כי אני לא אוהב אנשים יהירים, שקריים, יומרנים, ובגלל זה אני לא צריך לחלוק את הנצח עם המפורסמים האלה.
אבל, מכיוון שמילאתי ​​את חובותיי התנ"כיות, איני יכול לסרב לדרכון החובה שצדיקים זוכים לעלות לגן עדן, ולכן לא יכולתי לסרב להגיע לשם לגן עדן ברצון פשוט, זה הופך את גן העדן לכלא חובה לצדיקים גם בלי רוצה או רוצה להגיע לגן עדן.

Roberto da Silva Rocha, professor universitário e cientista político

Nenhum comentário: