quinta-feira, 27 de junho de 2024

E kāpae i ke kamaʻilio GPT i kēia manawa!

E kāpae i ke kamaʻilio GPT i kēia manawa!

Kūkākūkā GPT: plagiarism me ka ref. palapala moolelo. ʻO ia ke kumu o nā hoʻopaʻapaʻa kānāwai ma luna o ke kope kope, ʻo ka hoʻopunipuni hoʻopunipuni naʻauao nui loa i ka mōʻaukala o nā palapala kanaka o nā manawa āpau, ma hope o Google a me Wikipedia.

E puka koke mai ana nā hana hoʻopunipuni a pahū, ma ka ʻōlelo o ka ʻenehana ʻike, e hele viral a puni ka honua me nā koi no ka ʻae ʻana i ke kuleana kope i hoʻokumu ʻia e ka hāʻawi ʻia ʻana o nā huaʻōlelo, nā manaʻo, nā kikokikona, nā noiʻi a me nā puke i hoʻopaʻa wale ʻia i nā kikokikona o chatGPT, IA, Ma muli o ka nele o ka helu ʻana i nā kumu pili puke, no ka mea, ʻaʻole hana ʻo CHATgpt a me AI i ka ʻike, ʻaʻole i haku i nā kumumanaʻo, ʻaʻole e hoʻopuka i ka ʻike, hoʻopili wale lākou mai nā kumu kumu kanaka i hana ʻia e nā poʻe ʻoiaʻiʻo a me ka poʻe maoli, ʻaʻole inoa ʻole kekahi, me ka huaʻōlelo. Ua hana au i nā makahiki he kanahā i hala aku nei "ʻo nā hoaaloha wale nō e kumakaia", maoli maoli a ʻaʻole i hoʻopaʻa inoa ʻia a patent ʻia akā ua hele wikiwiki ʻia.


Roberto da Silva Rocha, professor universitário e cientista político

Nenhum comentário: