sexta-feira, 21 de junho de 2024

Hoʻoholo i ke aniau?

Hoʻoholo i ke aniau?

ʻO nā ʻāina e kū ana ma ka pōʻai polar i loko o nā ʻāpana maikaʻi ʻole no ka neʻe ʻana a me ke ola.

E ho'āʻo ikaika nā ʻāina e lanakila i ka ʻāpana demographic ma o ka hana ʻana i nā mea koʻikoʻi e like me ka uku ʻana i nā kāne ʻaʻole e haʻalele i ko lākou mau wahi noho, e like me Iceland, ka mea e uku i nā kānaka, ʻoi aku ka nui o nā kāne, makemake e mare i nā wahine Icelandic dazzlingly nani, a i ʻole Lithuanians, Latvians, Estonians, etc. . pole, kahi o ka O ka uku kiekie loa ma Kanada, he oopalau hau ia ma na alanui, o ka lua o ka uku kiekie o ka uku o ke kaa kaa ma na alanui paakiki a me na alanui, a o ke kolu o ka uku kiekie, oia no ka wili paipu paipu hau. ʻO ka hana make loa ma ka honua, ʻo ia hoʻi ka mea hana lāʻau ulu lāʻau ma Kanada a me ka lawaiʻa o ke kai ʻAkelanika hau a me ka ʻino ma nā kahakai Kanada.

Mālama ʻo Cold iā Rūsia mai nā haole ʻē aʻe a hoʻokuke aku i nā Lūkini mai Siberia, kahi i kākoʻo a paipai ke aupuni, i kekahi manawa e hoʻoneʻe me ka hoʻoneʻe ʻana i ka poʻe noho, nā limahana a me nā paʻahao i ka ʻākau no ka hoʻokauwā ʻana, a me ke aloha ʻāina, no laila, e ʻōlelo ai ua lanakila ʻo General Cold iā Napoleon. ʻO Hitler, ʻo Genghis Khan ʻaʻole ia he moʻolelo, he nui kāna ʻoiaʻiʻo me ka ʻole e hoʻohaʻahaʻa i ka wiwo ʻole a me ka manaʻo paʻa o ke koa Slavic, akā ʻo ke aniau ke kumu nui i ke komo ʻana a noho i laila, he mau ʻāina lākou me ka ʻole o ka bonus demographic. hoʻohewa ʻia e lilo i mau ʻāina depopulated mau loa.

ʻO kēia nā ʻāina kahi e noho paʻa ai ka poʻe i ka hapalua o ka mālamalama no ʻeiwa mahina o ke anuanu, hoʻopuka kēia i nā mea hoihoi a me nā hopena i loko o nā ʻohana paʻa: hiki i nā kāne ke hoʻoikaika iā lākou iho i ke aʻo lōʻihi, heluhelu, a i ʻole nā ​​hana moekolohe me nā hopena like ʻole; Hiki iā ia ke hana i nā puke paʻakikī a lōʻihi e like me Dostoevsky, nā puke pau ʻole a me nā symphonic obas pau ʻole e like me Stravinsky, a i ʻole nā ​​mea makemakika kupaianaha e like me Olga Ladyzhenkhaya, nā mea hoʻokalakupua e like me Mendelev, a i ʻole ka hana ʻana i kahi anesthesia genital e hoʻoulu ai i ka hopena o nā wahine i ke ʻano o ka moe kolohe. ʻOi aku ka lōʻihi o ka moekolohe no laila pono e hoʻopaneʻe hou ʻia nā pae orgasm, pono nā ʻano anuanu a me nā reflexes a me nā ʻano mai ke koho genetic a hiki i ka hui kaiaulu.


Roberto da Silva Rocha, professor universitário e cientista político

Nenhum comentário: