terça-feira, 6 de agosto de 2024

ʻO ia ka mea maʻalahi o ka medieval

ʻO ia ka mea maʻalahi o ka medieval

Aia mau ka hoʻowalewale no ka hoʻohālikelikeʻana o ka civilization ma mua o ka nalu o kēia manawa ma mua o hoʻokahi haneli mau makahiki ma mua o hoʻokahi haneli mau makahiki ma mua o hoʻokahi haneli mau makahiki ma mua o hoʻokahi haneli mau makahiki ma mua aku.
ʻAʻole hiki i kekahi mea'ē aʻe ke hahai i ka hoʻolahaʻana o kaʻike o kēia manawa, pono mākou e koho i kaʻike a me kaʻike'ē aʻe eʻike ai i kekahi mea e pili ana i kekahi mea a me nā mea āpau i kēia mau mea i kēia mau mea i kēia mau mea i kēia mau mea.
ʻO kaʻike nui loa e loaʻaʻole iā mākou kahi hoʻonohonoho o kaʻike e hiki ai iā mākou ke kamaʻilio a me kēia conicitive keʻano o ka poʻe pili i waena o nā kānaka, a pēlā nō Nui nāʻikepili a me nāʻike e hikiʻole ai ke hoʻokumu i kahi kamaʻilio me kaʻole o ka pauʻana o ka pā kaua i ka hoʻopiliʻana i kahi mea hoʻopiʻi dissontant.
Ma mua, i hanaʻia nā hua'ōlelo a me nā hua'ōlelo a me nā hua'ōlelo i kēia mau hua'ōlelo hou a me nā hua'ōlelo hou i ka'ōlelo hou a me nā'ōlelo hou e noho ai Lā, no lailaʻaʻole hiki iā ia ke hoʻokumu hou i kahi kamaʻilio keleponaʻo Homogeneous ma waena o ka'ōlelo a me nā leka uila e loaʻa ana i nā lula a me ka'ōlelo.
Pono mākou i ka hoʻololiʻana a me ka unuhiʻana e mālama ai i kahi kaʻina kamaʻilio kaiāulu e hiki ai ke hoʻololi i nā manaʻo ma waena o ka poʻe semitotic.
Ua hōʻoleʻia ka mea kani mele a pau i ka leo hip hop, a iʻole rap, i nā mele uila ma keʻano he mau mele Hoʻonohonohoʻia i ka hana a Pentagram,ʻo ka paleʻole wale nō keʻano o ke mele,ʻo ia wale keʻano mele mele i hoʻopauʻia ma keʻano ʻO ke mele mele meleʻo Gregoronian nonchohonic, me kaʻole o nā mea lanakila a me nāʻano mea maʻalahi loa, he mea hana hou aʻe.


Roberto da Silva Rocha, professor universitário e cientista político

Nenhum comentário: