segunda-feira, 30 de maio de 2022

ʻaʻohe mea i manaʻo i kēia

ʻO Roberto da Silva Rocha, ke kaukaʻi kulanui a me ka ʻepekema politika
ʻaʻohe mea i manaʻo i kēia
Nā puke ma Amazon.com

ʻAʻole like ka loiloi o ka politika me ka loiloi o ke ola mākeke.
Hoʻopili ʻia ka ʻōnaehana ʻAmelika ʻĀkau i ka loiloi o ka mākeke.
Ua ʻike mākou i ka manaʻo o ka mākeke, e ʻōlelo ana ʻo ka loaʻa mua ka loaʻa kālā, a laila loaʻa ka lua, a loaʻa ke kolu.
ʻO kēia ka manaʻo o ka hoʻoholo e komo i nā kaua o ke aupuni a me ka colonialism mai ka hoʻomaka ʻana, ʻo ka waiwai pio me ka hoʻopakele ʻana i ka poʻe i hoʻokuʻu ʻia i ka hana, i kēia manawa ua loaʻa iā mākou ka diplomacy e kāhea aku i ka poʻe i hoʻokuʻu ʻia i nā kuleana kanaka, nā ʻenemi o ke aupuni democracy, magicids, the genocidal, Nazis, fascists, environmental polluters, sexists, homophobics, communists, transphobics and all type of social perplexity i hiki ke hoohana ia no ka hooulu ana a hoouluulu i na mea hooulu kanaka i piha ole i ka manao e hookahe i kona nonconformity i loko o ka pono politika. a me ke ala huahua, anti-global warming, anti-violence i nā holoholona, ​​anti-slaughter a me ka ʻai ʻana i nā holoholona, ​​pēlā e hoʻonui ai i ka papa inoa o ka palena o nā koho ola a me ka ulu ʻana o ka stagnation o ke kūʻokoʻa o kēlā me kēia kanaka a hiki i ka wā e hoʻomāliʻi ʻia a hōʻemi loa i ka noʻonoʻo ʻokoʻa. hana, loaʻa ka mana piha o ke kaiāulu ma o ka hoʻokō piha ʻana i ka nohona pili kanaka a kanaka, pili kino, kālai'āina, hoʻokele waiwai, gastronomic, ʻepekema, pono, ʻoihana, hoʻomana a me ka manaʻo noʻonoʻo.

ʻAʻohe mea o ka manaʻo, ʻaʻole ia i hana, ʻoiai i ka wā o ke kaua honua ʻelua ʻaʻole i pau ka kahe ʻana mai nā māla aila Caucasian i nā pahu kaua o nā Nazis, e like me ka ʻaila mai nā Soviets i lawe ʻia e nā hui kapitalista ʻaʻole i haʻalele i nā lima. ʻO nā hui Pelekane, ʻo ia hoʻi ka palena o ke kaua, ʻaʻole ia he pono, ʻaʻole hoʻomana, ʻaʻole pono ʻole, ʻaʻole manaʻo.

ʻO ka pale hope loa o ke kaua ka waiwai, ke kālā, a ma kēia Karl Marx ua pololei, ʻaʻole naʻu ka ʻike.

ʻO MAD Mutual Assured Destruction ka huaʻōlelo kiaʻi i ʻōlelo pinepine ʻia a lilo i ʻoiaʻiʻo, ʻoiai ʻaʻole i kahe ke kaua anu i loko o ke kaua nuklea no ka pilikia o ka heihei lima e hōʻoiaʻiʻo ana i ka luku like ʻana o nā ʻaoʻao ʻelua, akā ʻo ia ke kumu a me ka hōʻoia. no ke koena o ka weliweli i hōʻoia i ko mākou ola ʻana ma ke ʻano he ʻano?

ʻAʻole.

ʻO ka mea i hōʻoiaʻiʻo i ke ola o ka honua ʻaʻole ia ka hoʻoweliweli nuklea e hiki ai ke hōʻeha i ka psychic, akā ʻo ka ʻoiaʻiʻo ʻo ke kaua ma kēia pālākiō e hoʻopau i nā waiwai ma o ka hoʻohaumia ʻana i ka honua me ka radiation a ʻaʻole ka make o nā piliona kānaka, ʻaʻole ia he mea nui. i ka loina o ka makeke.

He lepo ka pōkā atomika, hoʻopōʻino i nā waiwai, ʻaʻohe mea pili i ka ʻoihana, maʻalahi e like me kēlā.

Ua lanakila paha ke kaua anuanu e ka USSR mua, hoʻokahi wale nō pōkā ma New York a ua hoʻokahuli nā mea kālā i nā aupuni a hoʻopau i nā pūʻali koa āpau, hoʻopau i nā pūʻali koa US a hoʻokumu i kahi ʻoihana kalepa hou me nā Soviets.

ʻO kēia loiloi mākeke e hoʻonāwaliwali i nā kamaʻāina US akā ʻaʻole nā ​​​​kānaka Lūkini, no ka mea ʻaʻole i loaʻa i ka logic mercantilist US kona hoa ma kēlā ʻaoʻao.

Manaʻolana ʻaʻole hiki i ka ʻōnaehana Hand Hand a i ʻole ka Perimeter kaulana i kēia ʻōlelo hoʻoholo, ʻo ia ka hopena o ka US ʻaʻole e pane aku me ka hoʻouka kaua nuklea i kahi hoʻouka kaua nuklea a Rūsia, ma ke ʻano he hana preemptive. A e holo wikiwiki lākou e kūkākūkā koke i ka uku no nā pohō, e hoʻoponopono hou i ke ao holoʻokoʻa me ka ʻole o ka pūʻali koa ma nā ʻaoʻao ʻelua, ʻo lākou ka poʻe e hoʻopau i ka mākeke, e hoʻopau ana i ka US mai ka ʻoihana ʻoihana koa e like me nā mea inu lāʻau, ʻaʻole hiki ke hoʻopau. ʻO ka hoʻohui suicidal ʻo ia ka mea hoʻohui pū i loaʻa iā lākou, me he mea lā he manaʻo maikaʻi loa, akā he mea nui, pipiʻi, mea make e like me ka cocaine, hoʻomaka me ka delirium a hoʻopau me ka hopu ʻana i ka naʻau.

Roberto da Silva Rocha, professor universitário e cientista político

Nenhum comentário: