segunda-feira, 3 de outubro de 2022

He aha inā inā hoʻopau nā Lūkini i nā kaula submarine a me nā hoʻonohonoho kaua ma waena o nā kai?

He aha inā inā hoʻopau nā Lūkini i nā kaula submarine a me nā hoʻonohonoho kaua ma waena o nā kai?


Ke hoʻomaka nei ke kahua o ke kaua anuanu ʻaʻole i kū ma waena o ka USSR mua a me ʻAmelika, ʻaʻohe koa ʻAmelika i ka mōʻaukala a pau i pana i kahi koa Soviet, ʻaʻohe mea e like me kēia hoʻonāukiuki, e pili ana i nā hoʻokuʻi submarine involuntary a me ka pōʻino. a me nā mea ʻino ʻole; i ka wā i pana ʻia ai ka pailaka o ka mokulele kiu ʻAmelika U2, i manaʻo ʻia he mokulele noiʻi meteorological e ke aupuni US, i hoʻokele ʻia e ʻAmelika ʻAmelika ʻAmelika Garry Powers, i pana ʻia ma luna o ka ʻāina Soviet, ʻo ka mea hoʻokele i lawe i ka lāʻau make e pepehi iā ia iho inā hopu ʻia, ua hōʻole ʻia kāna ʻoihana e. ke aupuni a ua manaʻo ʻia ʻaʻole i loaʻa ma hope o nā mea a pau i ʻike ʻia he kanaka komo, ua hoʻololi ʻia ʻo ia no kahi kiu ʻAmelika.


He hopena pōʻino paha kēia hana hou o ka hoʻopaʻi ʻana inā hoʻopaʻi ʻo Rūsia me nā hana sabotage ma o nā ala ʻoi aku ka nui o nā kahawai, nā paipu, nā uwea, a me nā hoʻonohonoho ʻana ma waena o ka moana, ʻaʻole mākou ʻike i kahi e lawe ʻia ai kēia ʻano hoʻouka kaua hou ʻole. e hoʻoikaika i nā mea a pau i hoʻomaka ma ke ʻano he kaua fracking gas, maʻalahi e like me kēlā.


Roberto da Silva Rocha, professor universitário e cientista político

Nenhum comentário: