domingo, 27 de novembro de 2022

Hana a ʻaʻole kope i ka ʻenehana

Hana a ʻaʻole kope i ka ʻenehana
Ua ʻōlelo ʻia he mea hoʻoweliweli ʻo AIRpropinaBUS iā EMBRAER, a ʻaihue ʻo BOEING i nā lolo ʻenekinia mai Brazil, ʻo EBRAER ka nui.

ʻAʻole wau manaʻoʻiʻo i nā ʻōlelo a me nā manaʻo.

ʻO nā kamaʻilio mua e pili ana i ka hoʻokūkū pseudo ma waena o AirPROPINAbus a me EMBRAER.

ʻO ka mea ʻē aʻe ka neʻe ʻana o nā ʻenekinia i Boeing.

I ka hihia mua, he mea maʻalahi ka hoʻomaopopo ʻana ʻaʻole hilinaʻi ʻo EMBRAER i nā ʻāina mua o ka honua a i ʻole ma nā mokulele nui e like me ke kumu nui o kāna kūʻai ʻana, pololei ma muli o ka mana kūʻai, e ʻōlelo, kickbacks a me nā kīpē, e kau mau i kēia mau mokulele AIRBUS. i nā hui nui, akā naʻe, hoʻomaka ʻo EMBRAER e kūʻai aku i nā mokulele niche mai ka Brasilia a me ka RJ145 i nā hui kūloko a me nā ʻāina ma ka ʻaoʻao, ʻo ke komo ʻana o ka mea hana mua Kanada ʻo Bombardier i loko o ka mākeke niche EMBRAER a ma hope, me kāna kūʻai ʻana iā AIRpropinaBUS , ʻaʻole loa i lilo i mea. ʻO ka hoʻoweliweli paʻa no ka mea ke hoʻomau nei ʻo EMBRAER i ke kūʻai aku i nā mokulele i nā mākeke a me nā hui i hoʻowahāwahā ʻia e ka poʻe nui, a ʻo ka honua mua he 10% o ka heluna kanaka o ka honua, kahi e haʻalele ai i nā ʻāina a me nā ʻāpana me 7,5 biliona kānaka, e like me India me 1,4 biliona o nā kānaka, Kina. me 1.3 billion mau kānaka noho, Indonesia me ka ʻoi aku ma mua o 1 billion mau kānaka, ʻApelika me ka ʻoi aku o 2 billion mau kānaka, ʻAsia a me ka Middle East me ka ʻoi aku o 2 billion mau kānaka. a me ka poʻe noho a me Latin America me ka oi ma mua o 1 billion, e kūʻē i ka liʻiliʻi ma mua o 1.5 billion mau kānaka o ʻEulopa a me USA, no laila ke kumu o EMBRAER ʻo ia ka mākeke kūʻai marginal, a i ke komo ʻana i kahi niche ʻo ia ʻo EMBRAER me ka hāʻawi ʻana aku ma mua o 150- ua hoʻonāukiuki nā hiʻohiʻona noho i nā mea nui, ʻaʻole i ke ala ʻē aʻe.

No ka lolo, pono wau e hoʻopaʻapaʻa i ʻelua mau manaʻo: ʻo ka mea mua, na nā mea hana nā patent a ʻaʻole na nā ʻenekinia i neʻe akā ʻaʻole hiki ke lawe i kā lākou mau mea i hoʻopaʻa ʻia me nā hui kahi a lākou i hana ai; ʻO ka lua o ka hoʻopaʻapaʻa ʻana, ʻo ka poʻe i hoʻolimalima i nā ʻenehana loea i lawe i ka ʻenehana kahiko a kahiko, ʻo ke gula maoli i loko o ka ITA a me IME ʻenekini haumāna e hana i nā ʻano hou a puka me nā mea kani hou a me nā papahana CAD CAM, nāna e kope like a i ʻole. ma lalo nei, ʻo ka poʻe nāna i hana i mua, inā makemake ʻo BOEING i nā ʻenekini Brazilian maikaʻi loa ka hoʻolālā e hana i nā kula ma Brazil a i ʻole e lawe i nā haumāna puka hou mai Brazil.


Roberto da Silva Rocha, professor universitário e cientista político

Nenhum comentário: