domingo, 25 de setembro de 2022

ʻAʻohe hoʻopaʻi hou no Rusia

ʻAʻohe hoʻopaʻi hou no Rusia



Phew, ua pau ka hoʻopaʻi ʻana iā Rusia.

ʻAʻole ia ma muli o ka lokomaikaʻi a i ʻole ka hoʻopaʻapaʻa, no ka mea, ʻaʻohe mea i koe e hoʻopaʻi ai, - ʻaʻole koa -, ʻaʻole kaua, ʻaʻole hoʻomāinoino i hiki ke hana ʻia a hiki ke hoʻohana ʻia no ka mea ua loaʻa nā mea ʻino a me nā mea ʻino a pau. ʻO nā hana ʻē aʻe a me nā mea hiki ke huki ʻia mai loko mai o ka lua o nā manaʻo ʻino loa e hoʻokaumaha i nā Lūkini me ka nui o ka ʻino a me ka hōʻino wale no ka hiki ʻole i ka noʻonoʻo ke noʻonoʻo i kekahi mea weliweli ʻē aʻe i noʻonoʻo ʻole ʻia a hoʻāʻo ʻia.

No laila, ua pau, ʻaʻohe ala e hoʻopaʻi ai a hoʻonui paha i ka hoʻopaʻi, ua hana ʻia nā mea a pau i hiki ke hoʻolei ʻia i nā Lūkini ma waho o kahi hoʻomoana o ka pūʻali koa, inā e ola ana ʻo Clawsewitz e ʻōlelo ʻo ia e ʻānaʻi ʻo ʻAmelika iā ia iho no ka hopohopo o ka lawe ʻana i hoʻokahi pana me ka arquebus e kūʻē i kekahi koa Lūkini a hoʻopau i ka honua i kahi sneeze, ʻoi aku ka wikiwiki ma mua o ka holo kaʻa heihei ma Indianapolis e lele ana ma 170 mau mile i kēlā me kēia hola i ka lā carburation.

No laila he mea pono ka hōʻino ʻana, nā ʻōlelo hōʻino i loko o nā ʻaha o ka hewa, nā pepehi kanaka, nā pepehi kanaka, nā mea nui, nā ʻaihue, nā pōā, nā hoʻopaʻi ʻana, nā hana maikaʻi i hana ʻia me nā ʻenemi inā makemake ʻoe iā lākou he mea pono ia e hana no ka mea aia ke kaua i kona ʻano ponoʻī. , ilaila ka poe i ike ole ia, ua pepehiia, o ka poe i hopuia me ke komo ole, ua kikeke ia ilalo e like me na apana ma ka papa kuhikuhi, a i ole ia, e like me na apana o ka chess e hiki aku ai i ka moi o ka papa, e noho malama ole ana i ka. ka hopena o kāna mau ʻāpana pale e hāʻule ana a hoʻololi ʻia e hoʻopakele i ke aliʻi mai ka checkmate.

Roberto da Silva Rocha, professor universitário e cientista político

Nenhum comentário: