quinta-feira, 1 de setembro de 2022

Ua make o Iesu ma ke kea no ke aha?

ʻO Roberto da Silva Rocha, ke kaukaʻi kulanui a me ka ʻepekema politika

Ua make o Iesu ma ke kea no ke aha?

Mai ko'u mau makahiki he umikumamakolu, ua bapetizoia au iloko o ka ekalesia Bapetite, aka, hookahi mea i paa ole, oia ka make o Iesu Kristo no ko kakou ola. Ua manaʻo wau ʻaʻole wau i oʻo i ka hoʻomaopopo ʻana i kēia pilina kumu paʻakikī. Akā, i kēia lā ma 67 a ma hope o ka lawe ʻana i ka 140-point IQ hoʻāʻo au maopopo i kekahi mea, ʻaʻohe mea e pili ana i ka make a me ke ola, ka unuhi maoli ʻana i nā ʻeuanelio, he mea hoʻolei hoʻokaʻawale ʻole i ka ʻuhane a me ka analytical kuanaʻike hermeneutics, he paralogical aberration a me ka manaʻo wale appellation ʻaʻole e hana hou ma muli o ka disproportionality o ka hale o kēia impertinent syllogism, ʻaʻole e ʻōlelo, imbecility a me ka heresy.

Roberto da Silva Rocha, professor universitário e cientista político

Nenhum comentário: